2 okt 2009

Hoe maak ik een link? voor een lieve vriendin

NIET ZO MOEILIJK

ik typ een zin, zoals hierboven "NIET ZO MOEILIJK"
selecteer de zin en klik op de link dan opent zich een venster
(Explorer prompt) en dan kan je de url plakken of typen
van de pagina die je wilt tonen en die zich moet openen.

Hier in dit geval is het mijn fotoblog.
Je kunt gelijk welke tekst schrijven en daar de link aan toevoegen.

Als er dan al goochelaars aan te pas komen, lieve C. dan zijn het diegenen die de software programma's schrijven.

Drie blogs, zoals ik momenteel heb is wel een beetje veel, zoals je schrijft,
wellicht ook teveel voor de lezers, sorry hoor!

Oorspronkelijk waren het er maar twee.
Eén voor recente berichten en poëzie, KLIK HIER
Het TWEEDE BLOG was om poëzie die ik eerder schreef samen te brengen.

Het derde blog is de jongste dopeling en is gegroeid uit het verlangen
mij ook meer met FOTOGRAFIE te gaan bezighouden.

Zo simpel is het lieve C.

Wat die vlaamse gaai betreft, ik heb maar een klein (maar goed)digitaal fototoestel, bovendien werd de foto van achter het keukenraam genomen

Momenteel heb ik ook niet veel tijd, mijn man kreeg een nieuwe heup en is nog volop aan het revalideren.

Ook voor jou het allerbeste en succes met je blog,

ria